3 april 2012

Inspiration

Inspiration

 

Hej på er!

Nu hade jag ett sånt där långt uppehåll igen. Ibland känner jag verkligen inte för att blogga. Eller rättare sagt så har jag ingen inspiration till nåt att blogga om! Men på tal om inspiration, ser ni bilden? Tavlan som hänger över stolarna, där har ni min inspiration till min matta jag har i matrummet! Simpelt men ändå så snyggt! Jag är ju som ni vet nu mycket inne på Hollywood regency och älskar att inreda efter den stilen! Inte riktigt så överdrivet som på bilden men kan kan ju självklart tona ner stilen lite också. Nu är det snart påsk! Måste komma på något att hitta på. Hjärnan står helt still. Har frågat ett par vänner till oss om dom är sugna på att göra något tillsammans så dom skulle också klura ut nåt kul vi kan hitta på! Idag skall jag och träna Flex på Friskis i city, igår tränade jag core så blir lite lugnare träning idag. Men core var så roligt så det är dags för det igen imorgon! Nu skall jag äta frukost i sängen och titta på "får vi följa med!". Kram på er!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress