5 april 2012

Påskledigt!



Heej på er!
Idag har jag varit på arbetsintervju på en restaurang slash café vid huddinge sjukhus/södertörns högskola. Det gick jätte bra och jag skall provjobba på onsdag nästa vecka! Hon sa att jobbet var mitt om jag tyckte det var kul och om allt går som det skall. YES! Bra med ett deltidsjobb. Dock är det stängt 6 veckor i sommar men det gör inte mig nåt för jag har ju skolan så. Idag har jag inte gjort mycket annars. Jag har övat på att göra fiskbensflätor. Har aldrig varit duktig på flätor. Mina fingrar tycks inte kunna hantera så mycket samtidigt. Men tycker det blev ett rätt så bra resultat efter några försök. Imorgon packar vi bilen och åker mot skogen! Jag, min sambo Jakob och våra vänner F & J skall åka till min släkt i Dalsland. Jag har lånat stuga av en släkting, så det blir inte speciellt dyrt för oss. Endast bensin typ. Eventuellt lite elkostnad men det är inte många kronor. Är så sjukt taggad! Behöver komma bort från stan ett tag! Så lite skog, trevligt sällskap och massa god mat och dricka kommer nog göra susens! Huset är rätt stort med tre sovrum så vi kommer kunna stänga om oss och det kan ju vara skönt. Nej nu måste jag äta nån lunch! Kram på er och glad påsk!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress