30 augusti 2013

Ännu ett tips

Just det! Jag bara måste tipsa er igen! Igår när jag var inne på panduro för att köpa lera så såg jag detta tyg! Det är tydligen nytt i deras sortiment och gud så glad jag blev av att se det! Det är inte ofta Svenska butiker bjuder på coola mönster annat än blommigt och randigt. Den finns både i röd och blå. Hittade dock bara stor bild på det blåa, haha den andra är ju super liten. OCH den fanns t o m att köpa som presentpapper såg jag. Fast bara det röda som jag såg. Jag köpte inte eftersom färgerna inte direkt går med något här hemma. Hade det finnits i grått/svart eller vitt också hade jag lätt köpt! Här kan ni se själva! 129kr/m kostar bomullstyget. 
 
Det röda är min favorit. Kanske köper ändå och syr kökshanddukar av? 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress