29 december 2013

Homeland

School

Godkväll på er!
Nu verkar ni ha piggnat till igen efter allt julstök och bloggen har blivit besökt flitigt idag vilket känns kul! Idag har jag spenderat mesta delen av dagen i soffan framför Homeland som jag precis börjat följa. Hittills verkar den lovande, verkligen spännande! Har haft feber och ont i halsen i några dagar så har mest bara legat stilla hela helgen. Men vi tog dock en snabb tur till IKEA här på kvällen för att köpa vajrar och vi lyckades t o m spänna upp gardinerna på dom redan ikväll. Sambon var väl inte jätte glad men jag har så svårt att vänta med saker. Det blev vita gardiner som löper från tapet till golvet. Bilder kommer imorgon när det är bättre ljus.
 
Nu ligger jag åter i soffan och sambon har gått och lagt sig då han skall upp tidigt. Jag skall ju inte jobba fören kl åtta imorgon kväll (om jag är frisk) så måste vara uppe ett tag till så jag kan sova ut länge imorgon. Just nu tittar jag på Friends på comedy central men funderar på om jag skulle ta och se ett till avsnitt av Homeland. Dock har jag första säsongen av Downton Abbey också som med verkar intressant.. hmm svårt!
 
Följer ni några serier? 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress