26 februari 2013

Beautiful Creatures

Shopping

Idag hämtade jag ut min efterlängtade födelsedagspresent som jag klickade hem från bokus förra måndagen. Tog en vecka att få hem men är så glad att dom äntligen är här! Jag fick två presentkort när jag fyllde år. Ett på bokus och ett på adlibris. Så jag beställde alla fyra böcker i beautiful Creatures serien. Och jag har redan läst drygt hundra sidor i första boken och är redan helt fast! Åh vad jag är exalterad över det här.

Och jag föredrar att läsa på engelska. Jag tycker man missar så mycket i översättningen annars. Så har du lätt för att läsa på engelska tycker jag definitivt att du skall följa det om det är de som är originalspråket. Och det är okej att läsa lite långsammare i början. Man lär sig jätte mycket av att läsa på ett annat språk!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress