28 februari 2013

Nervös

School

Dagen innan arbetsproverna till skolan jag skall söka in till släpps. Är super nervös och hoppas såklart på uppgifter som är inom min bekvämlighetszon. Är osäker på om dom släpper det efter kl 24 inatt eller om man måste vänta ända tills imorgon. Det är väldigt hård konkurrens så jag är skeptisk till att jag kommer in men jag tänker göra mitt absolut bästa för att visa dom hur mycket jag brinner för det här och hoppas det tar mig hela vägen. Annars är det väl inte meningen antar jag.

Idag har jag mest vilat. Haft ont i knäna och fötterna så ingen sjukgymnastik. Har mest läst, lyssnat på musik och ritat. Snart läst 350 sidor i boken (totalt 570 sidor typ) och hoppas på att kunna se filmen så fort jag läst ut den! Btw så hämtade jag ut mina sista böcker jag använda mina presentkort till. Så nu har jag sex nya inredningsböcker! Självklart av mina favoriter, Adler och Berkus.

https://cdn3.cdnme.se/3368577/7-3/pic_512fbbc99606ee6e8fdc6a3c.jpg" class="image">

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress