Här om dagen tvingade jag min sambo att ta några bilder på mig i soffan. Jag drömmer ju precis som många andra inredningstokiga människor säkert gör om att få vara med i ett hemma-hos reportage i någon stor inredningstidning. Haha jätte tokigt för det kommer ju aldrig hända men med den här bilden ville jag ändå fånga den känslan. Om inte annat för mig själv, det är roligt att se sig sig i den miljön man trivs bäst. 
 
Idag kommer det bli hett här i Stockholm. Det är redan 23 grader! Jag behöver plugga mest hela dagen men skall försöka ta mig til beachen i efteriddag. Idag åker sambon iväg ovh hälsar på en vän i Borås och blir borta hela helgen så jag skall passa på att ta ikapp lite egentid och imorgon blir det utekväll med en tjejkompis! 
 
 
 
 
 
 
 
Linda

Ni har det verkligen jättefint och skulle lätt passa i ett inredningsrepotage :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress