Hej!
Tror det blir att jag låser min blogg snart. Känner att jag inte riktigt vill visa hela mitt hem och mitt liv så öppet för alla att se. Om du vill fortsätta kunna läsa bloggen skicka ett mail till [email protected] och tala om för mig vem du är och varför du vill läsa bloggen. Länka gärna till din egen blogg om du har en. 
 
Är som sagt inte helt säker på hur jag skall göra än men om det blir så att jag låser den vill jag inte att ni som läser skall bli hängandes utan något sätt att komma i kontakt med mig.
 
 
Tiina

Hej!

Trist att alla bloggar jag gillar försvinner,
finns snart bara några få engelska som jag läser.
Så hade varit skoj att kunna fortsätta läsa din, men som jag skrev i mejlet till dig, jag respektera om du vill har den för dig själv!

Hälsningar Tiina

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress