28 mars 2013

Skärtorsdagen

Så var det torsdag men eftersom det är röddag imorgon blir det ju som en fredag. Idag är jag trött. Gick inte och la mig fören tre inatt. Hade ambulanspersonal hos oss vid midnatt då jag fick sånna sjuka kramper i magen. Hade ont i magen hela dagen igår och när jag satt på lektionen igår kväll var jag tvungen att gå ut flera gånger för att det gjorde så ont. Jag trodde jag hade fått en till cysta eller nåt så Jakob ingår sjukvårdsrådgivningen och då skickade dom en ambulans. Som tur var lättade det lite medans dom var här så efter några Alvedon och konstaterande att jag hade feber åkte dom igen och jag kunde vänta ut smärtan i soffan istället för i ett fullsatt väntrum. Skönt det. Idag skall jag kolla klart på min Romeo and Juliet film från 68' och sedan skriva en uppsats om den. Den skall vara inne idag så har lite bråttom. Men har ju hela dagen på mig så.

Imorgon är min sambo ledig och då skulle det eventuellt köpas ny MC. Jag tänker mest vila. Sen på lördag skall vi till Örebro och fira påsk med två vänner som vi inte sett sen förra påsken då vi lånade en stuga tillsammans uppe i Dalsland. Skall bli superkul att träffa dom igen!

Här har ni en bild på hur håret ser ut bak ifrån. Blev inte så skarpt för jag var tvungen att fota i spegeln. Hehe

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress