31 maj 2013

Fjärde dagen

Jepp idag är det fjärde dagen på min soppdiet. Börjar jag tröttna kanske ni undrar? JA! Igårkväll var jag nära att kasta in handduken för jag var sååå hungrig på riktigt mat. Jag fuskade och åt två små chex och lite pistagenötter. Men imorse när jag vaknade hade jag ny motivation för idag får jag äta bananer och dricka mjölk också! Och imorgon får jag t o m äta nötkött igen! Skall bli sååå gott! Undra om man får ha i tacokrydda? Hmm

Nu har jag varit hos tandläkaren och påvägen hem hämtade jag ut min glossybox. Är ni också glossysar? Jag älskar det! Varje månad får man en lite söt rosa låda med fem produkter i. Allt för bara 139kr! Väldigt kul och något att se fram emot varje månad. Idag matchade sen även min tröja. Haha

Tandläkaren gick bra förresten. Jag slapp rotbehandling den här gången men får jag besvär igen är det oundviklig. Så håll tummarna för mig nu att jag slipper tillbaka snart igen. Min plånbok är så gott som tom nu.

Tiina

Hoppas det kommer hålla i sig så du slipper rotbehandlingen även senare! Har en härlig fredag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress