Jag började fundera på att eventuellt förnya lite hemma igår. Dock är jag väldigt osäker då det handlar om väggarna i vårt matrum och hall (som flyter ihop) jag börjar bli lite trött på ränderna och känner stundvis att det kanske var fel att gå med en svartvit randig vägg när matsalsmöblerna är svarta. Nu börjar jag tänka att det kanske är för mörkt och enfaldigt med bara svart och vitt som det blir där inne. Jag funderar på ljusgrått på alla väggar. Eller någon annan ljus färg och eventuellt en hög list. Vad tror ni? Jag vill få in mer ljus och söker en mer elegant ombonad känsla än stelt och grafiskt som det är nu. Lite inspiration i vanlig ordning. 
 
 
Som det ser ut nu
 
 
 


Cecilia

Tycker att en varm grå färg låter jättesnyggt och som att det borde passa beskrivningen ombonat och lyxigt. :) Såg på apartment therapy (tror jag att det var) att någon gjort sådana där höga lister/halvhög panel med speglar med hjälp av köksluckor från IKEA. Blev jättesnyggt, såg dyrt ut men kostade tydligen inte många kronor. :)

Svar: Lät coolt!
Emelie

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress