3 april 2014

ECJ, Interior design.

Nu är jag äntligen igång, nästan på riktigt! Dom senaste veckorna har jag arbetat med mitt första riktiga inredningsförslag. Jag får ibland förfrågningar via sociala medier om jag kan hjälpa till med att inreda t.ex en matsal eller ett vardagsrum men hittills har jag tackat nej just för att jag inte känt att jag haft tid. Och egentligen har jag väl inte haft det nu heller men när jag blev kontaktad här på bloggen av en kille som ville ha hjälp med att inreda sitt sovrum i elegant maskulin stil blev jag väldigt sugen och bestämde mig för att acceptera och ge det ett försök. 
 
Det har tagit mycket tid och många timmar framför datorn i jakt efter dom perfekta möblerna och färgerna men idag blev jag tillslut färdig. Jag satt ihop mitt kollage (alltså mitt förslag) och knåpade t o m ihop en bild i PS av min vision. Sedan skrev jag en produktbeskrivning, höll andan och skickade iväg allt till kunden. Resten av kvällen har miljoner av tanker snurrat runt i mitt huvud som "tänk om han hatar det, jag borde kanske inte gjort så. Skall jag kanske ändra det där?!" Men helt i onödan för sen fick jag ett mail tillbaka där han sa att han tyckte det var jätte snyggt och skrev att jag verkligen var otroligt duktig. Jag tänker inte klandra mig själv för att jag tvivlade på mina kunskaper eller smak för man har inte så stort självförtroende i början men det här hjälper mig verkligen en bit på vägen till att nå dit jag vill och jag är så otroligt glad och stolt över mig själv som vågade ta ännu ett kliv ut mot min framtid. Och jag är självklart SUPER glad över att kunden blev nöjd med mitt förslag, det är ju egentligen allt som spelar någon riktig roll i slutänden. Nu kan jag officiellt kalla mig för inredare!
 
 
 
 
 
Malin | interiorgeek

Stort grattis till första klienten! :)

Branka

Vad roligt för dig! Måste vara en fantastisk känsla att få tillbaka positiv feedback på sitt arbete från en klient! Starkt jobbat av dig att satsa på något du verkligen vill i livet :)
Kram Branka

Linda

Grattis :) man får möjligen inte se några bilder eller det du gjort?

Madeleine

Grattis!

Farmor

Hej Emelie! Vad kul att bli uppskattad för sitt arbete. Du har blick för färg och form, så bra att du satsar nu. Ha det gott o var rädd om dig! Kramar Farmor XXX

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress