15 april 2014

Renewed

DIY My home School

Hej på er där ute! 
Jag vet att jag varit sämst på att uppdatera igen men jag har en bra anledning den här gången. Jag orkar inte gå in på detaljer men jag försöker så gott jag kan och orkar för att så fort som möjligt komma på fötter igen!
 
Efter fem dagars sängliggande tog jag mig orken att måla om vardagsrummet i helgen. Jag kände att jag ville sysselsätta mig med något kravlöst och som kanske kunde få mig att bli glad en stund. Jag satte även upp två stora helkroppsspeglar med stålram på vardera sida av soffan och splittrade tavelväggen då katten ändå bara drar ner och tar sönder ramarna längst ner hela tiden. 
 
Vad tycker ni? Jag blev rätt nöjd tror jag. Fast just nu känns inget bra så vad vet jag. 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress