Hej på er!
 
Hoppas ni har haft en fin påsk. Jag har fått noll respons på min nya design, skall jag ta er tystnad som ett misstycke? Haha. Berätta gärna vad ni tycker! Hiss eller diss? 
 
 
Förresten har jag inte kunnat sluta tänka på den här tapeter jag bloggade om tidigare. Nu tror jag att jag har bestämt mig för att installera den i matrummet. Inte hela rummet utan endast runt rummet där man sitter och äter. Ute i hallen blir det svart/vitt. Jag skall nämligen sätta upp en panel runt rummet för att tapeten inte skall få för mycket plats och för att slippa den "röriga" känslan. Det kommer bli fab! Har beställt hem ett tapetprov för att verkligen bli 100% säker. just nu är jag ju bara 99%. Hehe..
Underbar vit panel
 
 
 
Hannah

Bara sett den på min telefon under helgen och där såg den konstig ut, men nu ser jag den på datorn, och tycker att den är kanonfin :)

Känns proffsig :)

Linda

Ser lite ihoppressat ut på min lilla surfplatta, men antar att det inte blir så på datorn :) själva designen e snygg, och blev jättefint med bilden på ert vardagsrum i toppen :)

Silvia

Den e skitsnygg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress