Det har hänt mycket i sovrummet det senaste. Nu har det inte bara blivit ett nytt sängöverkast och nya kuddar från zara home utan också två nya kuddar med mönster från ELCE Stockholm som jag fick äran att träffa (grundaren Tiina) på Formex i torsdags. 

Idag blev det även ett par mörkläggande gardiner i två olika gråa nyanser. Imorgon skall jag inhandla ett svart smalt sidenband som gardinerna skall pimpas med. Kan ladda upp bättre bilder imorgon när det är ljust. 



eva

Hej
vilken AS FIN BRA BLOGG DU HAR !!! Suger in inspiration o hoppas du aldrig slutar blogga ..du är min nya inrednings tidning så super bra.

Jag har ingen blogg o inget fint hem men snappar detaljer o drömmer o njuter.
Kram Eva

Svar: Hej Eva! Och välkommen till bloggen! Och tack för dom snälla orden! Hoppas du stannar kvar. Kramar
Emelie

Petra

Hej!

Nu har jag också hittat till din blogg. Jag prenumererar ju på Allt i Hemmet och såg reportaget om dig :)

Det är så himla kul med ngn som inreder snyggt till budget! Helt i min smak.

Jag ville fråga dig om kornischen i sovru,mmwt du gjorde av bananlåda, sitter den endast uppe med silvertejp eller ngt mer?

Med vänlig hälsning,
Petra

Svar: Hej Petra! Och välkommen till bloggen! Vad roligt att du såg och gillade reportaget. Hoppas du stannar kvar. :)

Kornischen satte jag upp i gardinstången. Jag gjorde två hål i kartongen på var dera sida som jag sedan tryckte fast stången i och silvertejp så den skulle sitta stilla. Har den inte längre dock då jag köpte en antik gardinstång i mässing.
Emelie

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress