Just nu kommer det bara mer och mer snygga saker till Sverige. Jag ser att Art Deco är på g tillsammans med mycket nya och spännande textilier och mönster. Denna lampa t.ex är helt underbar och kan bli din för ynka 159kr på Mio. Spring och köp vettja! (Finns även i vitt) 
 
 
 
Fantastiska gardiner från jotex.se. Från 358kr. Jag beställde faktiskt ett par till sovrummet som jag försökte sätta upp idag men då såg jag direkt resultatet av natt-nätshopping. Jag hade beställt alldeles för korta. Och jag tänkter inte byta till längre då jag insåg att dom jag har passar bättre där inne. Men jag rekomenderar dom verkligen för lyx-känsla!
 
 
 
Jag köpte även "hiss"gardinen i samma tyg. Den får dock stanna kvar. Sitter så fint i köksfönstret just nu. Jotex.se 100x90 endast 109kr
 
 
 
Madeleine

Jag är väldigt positivt överraskad av både Ellos och Jotex sortiment i höst (även om de till viss del har samma saker). Mycket fint och mycket med en lite mer exklusiv och "tyngre" känsla.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress