Idag kände jag att jag hade ork och faktiskt lust för första gången på länge att fynda något. Såg att zara home hade rea så tog mig ner en snabbis. Som tur var det rätt lugnt i affären när jag var där så ingen panik. Dessa är mina fynd idag! 

Två fina ramar. Den med akryl har jag varit sugen på länge. Nu 139kr för den stora och 169kr för den mindre. 

Två gästhanddukar 

Min kille har precis som jag på mitt nattduksbord en liten silver skål med lock men hans brukar bli så full med grejer så idag bytte jag ut den till denna svarta förvarings "korg" i svart "krokodilskinn". 169kr istället för 259kr. 


Och sedan det bästa fyndet av allt! Ett egentligen jätte stort påslakan men som jag tänker använda som överkast. Hur snyggt? Nu väntar jag bara på att H&M skall få in sånna kuddfodral som jag har fast med grå kant så det matchar snyggt med det nya överkastet. Originalpris: 1 149kr. Nu: 659kr. 




erika

Vilka fina ramar du har fyndat!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress