24 mars 2014

Datenight

School

Godmorgon! 

Hoppas ni har haft en bra helg! I lördags var vi hemma hos oss tillsammans med ett kompispar och åt middag och spelade kort, jätte trevligt verkligen! Jag har också fått lite plugg och jobb gjort. 

Jag och min kille brukar ofta hitta på saker tillsammans. Vi går ut och käkar flera gånger i månaden, går på bio och hittar på aktiviteter som bowling och badminton. På onsdag firar vi 2,5 år tillsammans men eftersom jag jobbar natt då bjöd jag honom på trerätters middag igår istället. Vi var på ett ställe vi aldrig varit på tidigare som ligger i gamla stan. Maten var god och servicen jättebra. Dock var portionerna lite små och jag äter ändå lite men blev ändå inte mätt. Som tur var var köttbiten min kille fick mycket större än min så han blev nöjd iaf.  

Det bästa med stället var deras inredning. Stället var tydligen nyrenoverat och det var verkligen en supermysigt miljö att äta en romantisk middag i. 


Madeleine

Älskar golvet!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress