19 mars 2014

Kollage

Heeeeeeej!
OJ har det redan gått 10 dagar sedan mitt senaste inlägg? FÖRLÅT! Jag har haft ett ton med grejer att göra, plus att min kille kommit ner från bergen och då måste man självklart ta igen massa mys. MEN nu är jag tillbaka, förhoppningsvis håller det i sig. Ligger efter två uppgifter i skolan så måste speeda på där lite och så måste man ju sköta sitt jobb också, och sin blogg visst! Just nu över jag på att sätta ihop kollage i skolan, eller det var förra uppgiften idag skall jag börja med planritningar. Det är mycket klurigare det här med kollage än man tror, och det tar SJUKT mycket mer tid än man tror framförallt! Men det är bara att öva, öva och öva lite till.
 
Jag tänkte ju att jag skulle komma igång och blogga ordentligt nu igen men behöver inspiration för att dra igång! Vad vill ni läsa om? Snälla tipsa mig så jag kan rulla igång! Fortsätta med en massa vackra inspirationsbilder? Tips på interiör man kan köpa? Bilder på vårt eget hem? Mer skolgrejer? Snäälla hjälp mig jag känner mig helt tom i hjärnan på roliga saker att blogga om just nu!
 
 
Såhär ser ett kollage ut som jag gjorde till en uppgift, jag kallar det "I chic modern stil"
 
Och ett i "Modern Amerikansk stil" 
 
Vilket kollage gillar ni bäst? 
 
 
Hannah

Mer DIY, bilder från ert hem, gärna om din utbildning också liksom lite mer "vardag", köptips!

Svar: Åh DIY är så svårt just nu när jag har ett ton med annat att göra, men hoppas på att ha mer tid för sånt snart!
Emelie

Luri*luri

asså va fan du kan ju inte ba blogga när du vill. TIO DAR? Ja dör...... kommer nästa post om TIO dar osså eller? Ameh

Svar: Haha!
Emelie

silvia

Tips på vart man kan hitta snygga saker, exempelvis om du hittar snygga saker på nätet/butik.

Hur man ska matcha olika saker för att få ett snyggt hem.

Hur man ska tänka när man vill ha färg i hemmet och hur man matchar olika färgskalor.

Tips på bra inredningsbloggar.

Älskar din blogg! Önskar det var mer inlägg:)

Kram!

Malin / interiorgeek

Heeej (även om jag följer dig på Instagram).. Jag gillar ju givetvis hemma-bilder, inspirationsbilder men kanske någon form av dagens/veckans/senaste-fynd från second hand rundor? Annars också köp-tips, både budget & lyx. I övrigt förstår jag dippen, har man annat i livet orkar man knappt tänka kreativt. Känner lite så med mitt Instagram för tillfället.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress