9 maj 2014

Eftertanke

My home

Okey, on second thought.. så tror jag att jag gillar min matgrupp igen. Eftersom min ekonomi inte riktigt tillåter mig att köpa nya möbler just nu arrangerade jag om lite i matrummet, tog bort en stol, dukade lite snabbt för att sen plötsligt drabbas av en ny förälskelse. Och med den nya sputnik lampan tror jag det kommer bli fantastiskt fint! 

Jag har lite spännande planer för väggarna också. Men det klurar jag fortfarande på så det håller jag hemlig sålänge. 
 



Paulina

Din matgrupp du har nu är sjukt mycket finare än bordet och stolarna från Ikea!

Svar: Tack! Jag tycker ju egentligen också det, jag antar att jag bara är lite trött på det jag har och längtar efter förändring men jag uppdaterar ju redan matrummet med ny färg på väggarna, gardiner, hyllor och taklampa så det får räcka!
Emelie

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress