Sedan jag såg den här coola sputnik lampan på Trademax har jag inte kunnat sluta tänka på den. Den passade inte inne i vardagsrummet eftersom den är allt för stor och enda anledningen till att jag egentligen pratade om att installera den i vardagsrummet istället för matrummet är för att jag verkligen gillar lampan som redan hänger där inne. Men denna sputnik lampa måste definitivt hänga över en matplats för att göra sig rättvisa så nu har jag bestämt mig för att installera den i matrummet istället för den jag har. Jag älskar den verkligen och tror det kommer bli en snygg uppdatering med dom nya färgerna. Den kommer få hela rummet att "poppa". 
 
Jag vet inte om jag har berättat för er att jag länga nu tänkt på att byta mitt matbord också. Jag ville från början ha ett runt eftersom det är ett rätt litet rum men eftersom bordet jag har såldes tillsammans med stolarna kunde jag inte välja bort det. Men nu funderar jag på att köpa ett Ikea bord faktiskt. Ett runt i brunsvart vid namn bjursta. Och sen är jag lite sugen på nya stolar också. Dessa också från ikea var lite coola tyckte jag, preben heter dom och kostar just nu 795kr styck på ikea. 
 
Jeff Lewis design
 
 
Malin / interiorgeek

Kul! Har också spanat in, provsuttit och klämt på de där stolarna på ikea... Himla fina!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress