Förra veckan fick jag äntligen tvättat mina fönster i lägenheten. När vi var och hälsade på min mormor och morfar för några veckor sedan hjälpte jag dom med att tvätta deras fönster. Mormor hade köpt jätte cool utrustning som jag bara var tvungen att testa. Och som tack för hjälpen fick jag en egen uppsättning. Jag fick vänta tills solen tittade fram men nu är det tillslut gjort. Och det blev ett toppen resultat och det gick sjukt fort nu när man slipper torka upp allt vatten som i vanliga fall rinner överallt. Då denna funkar som en dammsugare för vattnet. Spring och köp! 


Vi bor ju precis vid en väg och har en vändplan utanför vårt hus så fönstrena blir snabbt väldigt skitiga av alla avgaser från bilar, som ni tydligt kan se här. 
Farmor

Hej Emelie! Håller med dig om att fönstertvätten är bra. Gott om du mår lite bättre och njuter av vackra ting. Ha det gott! Kramar Farmor XXX

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress