4 oktober 2014

Kärlek

Beautiful things

Tänk vad mycket kärlek kan ge. Egentligen. Jag tror inte vi tänker på det tillräckligt. Kärlek i vardagen, kärleken från sina vänner och familj. Inte förens det verkligen behövs enormt mycket mer än man trodde. Imorgon kommer mina systerdöttrar hit och skall stanna över natten. Jag har köpt presenter från BR leksaker, blåst upp ballonger och skrivit fina ord på små söta lappar. Allt för att dom skall känna sig så välkomna som möjligt. 

Jag har varit med i alla mina systerbarns liv sedan dom föddes och dom två äldsta är speciellt viktiga för mig, just för att dom var dom första som fick mig att inse hur oändligt mycket kärlek barn kan ge en. Jag älskar självklart alla mina systerbarn lika mycket men det är något alldeles speciellt med mina två favorit tjejer i hela världen. Dom får mig att glömma alla mina bekymmer, alla mina demoner och bara få bli älskad och älska tillbaka. Jag är så exalterad inför imorgon så jag tror inte jag kommer kunna sova en blund. Men jag måste lite iaf för imorgon blir en lång dag med massa kul! Så glöm inte att stanna upp och känn kärleken runt er. Den är så oerhört obeskrivligt behövd och vacker. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress