Hej på er!
Förlåt att det inte kom något mer inlägg igår, det blev en spontan middag hos min sambos föräldrar så därav anledningen. Men nu kommer bilderna på min nya underbara pläd från Ceannis. Jag kan tillägga att jag Älskar att vara inredare då man får köpa mycket till inköpspris, så nej jag har inte lagt 3000kr på pläden utan inköpspriset. MEN jag kan också tillägga att om du har ekonomin så är den SÅ värd pengarna. Den är verkligen helt fantastisk! Sammet på baksidan och små "egg" som ni ser på framsidan. Nya favoriten här hemma! & katten W älskar den såklart, det känns inte lika bra då hon gillar att "vissa klona" innan hon lägger sig.. aj aj, kan bli dyrt. 
 
Jag vet att jag mest tipsar om budgetfynd men ibland kan det vara kul med något lite lyxigare också, och om det är något denna pläden är så är det ren LYX.
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress