Hej! 
Idag har jag sprungit runt med kameran i högsta hugg tills svetten bara rann om mig. Ville ta lite nya bilder då mycket har hänt sedan sist jag tog "proffs"bilder istället för med mobilkameran. Skall ladda upp dom på styleroom så håll utkik. Länk finner ni nere till höger. Här är några jag tog..
 
 
 
Nicolina

Gu vilken förändring det blivit! ser ut som en helt annan lägenhet! du är så himla duktig på de :) Gillar drinkvagnen skarpt, riktigt snyggt :)

Lisa

Superfint! Blir såå inspirerad!

Tina

Hej, jag råkade googla mig till din sida. Håller på o gör om i sovrummet o bara älskar hur du har bäddat sängen. Jag har precis målat klart sovrummet i grått o väntat på sängen, som kommer om någon vecka 😊 Vart ifrån kommer örngott ifrån? Förstår att kuddarna är från elce Stockholm, men örngott bakom tycker jag är sjuktsnygga! Älskar din sida, fast jag har bara kollat lite snabbt, älskar även dina köksstolar o lister i matrummet 😊 Kram

Svar: Hej! Vad roligt att du hittat hit och jag hoppas du kommer stanna kvar :)Alla kuddar i min säng förutom dom som mycket riktigt kommer från ELCE Sthlm kommer ifrån Zara Home. Dock en gammal kollektion så tror inte dom exakta finns kvar men finns säkert något liknande. Lycka till!
Emelie

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress