1 september 2014

Nytt bord

DIY My home

Hej på er! 
Har haft en liten paus i helgen som ni märkt. Behövde fokusera på annat en stund. I helgen har jag bytt bord i matrummet. Det blev ett runt som någon i huset skulle slänga som jag fick ta. Gratis är gott så jag tackade inte nej. Har varit inne på att skaffa ett mindre runt bord länge då det vi har är alldeles för stort för det lilla utrymmet. 

Nu skall jag bara slipa och måla det. Blir högblankt svart som det innan. Men frågan är, vart skall jag göra av mitt förra? Det är enormt och går inte att ta isär. Man måste bryta isär det och jag vill inte förstöra det då jag vill kunna använda det i framtiden när vi bor större. Hmm.. 

Förresten så skall jag försöka hinna med att svara på era frågor ikväll. 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress