Efter mycket jobb är jag äntligen klar med mina vägglister. Helt slut och hungrig. Min sambo är iväg och kör MC på bana och kommer inte hem förens senare ikväll så funderar på att köpa en pizza eller något och bara slappa tills dess. Det är något jag verkligen för första gången i mitt liv lärt mig i år. Det är att allt måste inte ske direkt. Man får ta en paus och fortsätta senare. Eller åka och handla den där saken man bara måste ha någon annan dag istället för direkt just nu. Det känns skönt att jag äntligen lärt mig det. Iallafall till 90%. Jag tänker fortfarande att jag borde göra allt direkt men sen stoppar jag mig själv och chillar. 
 
Vad tycker ni? 
 
Linda

Älskar det! Verkligen skitsnyggt! Planerar du matta under bordet? Tycker du borde ha två blommor i fönstret, inte bara en. Det enda jag hade ändrat på :p

Svar: Tack Linda! Jag köpte ju en koskinnsmatta men den kändes inte alla rätt så skall sälja den. Tror det får vara utan matta. Iallafall tills jag isåfall hittar den perfekta. Jo meningen är att det skall stå två där. Måste bara inhandlas.
Emelie

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress