16 september 2014

sovrumskärlek

My home

 
Som ni ser har jag uppdaterat min header här på bloggen och ändrat lite färger. Därför att jag älskar mitt sovrum just nu. Färgkombinationerna, mönstren, det stilrena och lyxiga. För mig är detta perfektion. Vad är era favorit kombinationer för sovrum?
sofia

Hej! Ville bara säga att jag tittar in här titt som tätt och blir alltid lika inspirerad. Du har verkligen fått till sovrummet, jag älskar också att blanda neutrala färger och mitt hem går i svart, antikvit, mullvad/"greige", grått, beige och sen slänger jag in nån accentfärg beroende på humör. Låter kanske inte så fint men det är det, tänker att det beror på att naturen har så många nyanser och det är ju det som gör det vackert. Inredning är verkligen en konst och man blir ju så glad när man får till det! Tack för en jättefin blogg!

Lilja

Hej skulle du inte kunna lägga upp ett klipp på hela lägenheten? Tycker verkligen om din stil och skulle vilja se lgh som helhet! Sedan undrar jag varifrån du köpt sängkläderna ? Även kuddarna? Kommer du ihåg vad du gav för dem? Ha det så bra vänligen /lilja

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress