Hej!
 
Idag är jag ledig, iallafall från mina "lämna hemmet"- jobb. Jag skall jobba med lite grejer hemma vid datorn men jag kan iallafall göra det iklädd min silkespyjamas, haha. Dock damp det precis ner sköna hem och elle decor i bredinkastet så får se vilket jag gör först ;) Idag fick jag mail från Jotex om deras nya badtextilier, så här står det om dom "Lyxigt mjuk och högabsorberande badlakan", låter ju bra eller hur? Jag gick in och kikade och dom ser ju så underbara ut! Helt fluffiga och mjuka! Och dom är väldigt fina också, krämigt vita med en söt liten zickzack bård. Tror jag måste beställa iallafall två badlakan och se om dom verkligen är så fina som dom ser ut. Bra pris också! Kika på dom här
 
 
Underbara badtextilier från Jotex!
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress