23 januari 2015

2015 is my year

School

Hej!
 
TGIF som alla säger! Idag har jag detta på schemat: börja göra en mood board för ett nytt inredningsjobb hos en ny kund. Jag har inte varit och sett lägenheten själv än så kan inte börja leta möbler än. Lite smått kan man ju börja. Men jag vill gärna se platsen själv innan jag sätter igång för även om man sett bilder på platsen man skall inreda tycker jag det är viktigt att få se den själv eftersom det är inte förens då man får en känsla för vad som skulle passa bra hos just den kunden. Det är mycket som spelar in, takhöjd, ljusinläpp, storlek of course. Sedan har jag ju haft ett första möte med kunden så jag har ändå lyckats bilda en uppfattning om vad hen gillar och vilken stil hen är ute efter. Men ja, skall börja på mood boarden idag. Sedan skall jag sätta ihop ett alla hjärtans dag kollage till bloggen tänkte jag. Som ni kan visa era män så dom vet vad ni vill ha ;) Det här året har verkligen börjat JÄTTEbra och jag hoppas det fortsätter så!
 
 
Hoppas ni alla får en underbar fredag!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress