Jag satt precis och kikade runt lite på nätet. Egentligen efter Kashmirtröjor men halkade in på Ellos hemsortiment och hittade detta 6 delars set. Snyggt och gissa vad det kostar? 299 kr!! Helt sjukt! Jag trodde inte det var sant. Inte för att det är något jätte spännande, sängkläderna är inte i satin eller så utan vanlig bomull. Men 299kr för 6 delars bäddset tycker jag är extremt bra pris. Och med rabattkoden 315405 får man 30% på dyraste varan + gratis frakt. Jag slog till på ett set och fick det för 209kr! Helt fantastiskt. Här är lite andra saker jag gillade också.
Denna taklampa tyckte jag var häftig, påminner om den jag hade i matrummet. 
 
 
Cool ask i guldfärg
Ännu en cool lampa
Detta bord påminner om det kända runda bordet i järn som Per Öberg designade för Svenskt tenn 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress