1. Chanel nagellack // 2. Vackert doftljus // 3. BH // 4. Trosor // 5. MK klocka // 6. Pralinask // 7. VS bodymist
Ellis

Hej Emelie!
Jag planerar att måla om i mitt sovrum som just nu är vitt med en turkos fondvägg. Jag har blivit helt frälst i grått men det finns så många olika nyanser. Vill gärna ha en ljus nyans åt det varma hållet. Ska jag måla hela rummet i samma nyans eller ha en nyans av grått på tre av väggarna och sen en lite mörkare grå som fondvägg vid sängen? Kanske svårt att svara på men jag vill att det ska vara inbjudande, mysigt, lyxigt men stilrent på samma gång.

Svar: Hej Ellis!Att måla dina sovrumsväggar gråa tycker jag låter som en utmärkt idé! Jag älskar grått! Som du säger kan det vara snyggt med en mörkare vägg bakom sängen. Jag gillar både mörka och ljusa färger när det kommer till grått. Det beror ju lite på hur bra ljusinsläpp du har och vilka färger rummet har i övrigt. Men jag skulle nog kört på lite mörkare grå. Fast jag gillar ju mörka färger också. Sen hade jag ljusat upp med textilier i sängen. Och vita skärmar på mina sänglampor. Men om du är osäker på om det blir för mörkt så kör en lite ljusare färg på alla väggar förutom den bakom sängen. Det blir nog snyggt! Tips är att kika runt lite på pinterest, där kan man få mycket inspiration! Lycka till
Emelie

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress