Hej!
Förlåt för min dåliga uppdatering det sista men jag har börjat jobba heltid igen och har alltså väldigt lite tid till bloggandet. Skall försöka hitta en bra rhythm. Hur som! Jag får alltid höra "Ja men du vill ju måla allt i svart" eller "Ja klart du väljer svart, igen!" Haha. Jag är alltså en väldigt "svart" inredningstjej. Jag älskar hur färgen ger ett dramatiskt intryck samtidigt som man behåller elegansen. Vad är ni för inredningstyp? Svart eller vit? Vilket håll lutar du mest åt?
 
 
 
 
cecilia

Både och! Älskar svart, både på väggar, snickerier och möbler, men vill att det slutresultatet ska vara ljus. Och definitivt inte elegant på något vis. ;)

Erika

Själv väljer jag grått i dem allra flesta fall! :) Älskar grått! Men jag har varit väldigt vit i min inredning för några år sedan :)

Hannah

Svart!
ÄLSKAR när det är sjuuuuuuuukt mörkgrått, eller mörkbrunt, mörkblå, mörkgrön osv. att det ser svart ut men att det skiftar lite lite grann i en annan ton, MUMS!

jo

Förut ville jag också ha allt svart/grått, men det blev lite dystert så nu börjar jag luta lite mer åt vitt. Till min fasa, vill verkligen inte bli en ljust och fräscht tjej, haha. Men är totalt inne på en svart och vit blandning just nu.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress