Hallå! 

Idag ligger jag däckad i sängen. Precis som igår och dagen innan det. Den här bältrosen har totalt slagit ut mig och smärtan gör att jag måste äta starka värktabletter hela tiden vilket resulterar i en väldigt snurrig och fumlig Emelie så har varit tvungen att stanna hemma från jobbet. Inte alls kul. Men något som däremot är kul är att min nya heltäckningsmatta i sovrummet är installerad. Jag köpte den från ruugs.se och det gick supersnabbt och smidigt att få sen levererad. 

Jag har länge drömt om att lägga in en heltäckningsmatta i sovrummet men eftersom det kostar en slant har jag inte haft råd tidigare. Men nu unnade jag mig själv en då jag jobbar så hårt och tycker jag förtjänar att ha ett mysigt sovrum då jag i princip bara är hemma och sover mellan jobben. Nu väntar jag bara på gardintyget och min nya säng! Sängen skall enligt mio komma nästa vecka men tyget dröjer dock till efter den 16de. Men det är okej, för den som väntar på nåt gott! 

Innan 
Tada! Fint va? Jag älskad looken! Och det gör verkligen rummet så mycket mysigare! 
Detta är min mardröm. Hemska plastmattor i fula färger. Jag hade aldrig kunnat leva med att se dom varje dag. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress