28 december 2014

Fråga

School

Hej!
Jag måste erkänna att jag inte riktigt fått in rutinen på min nya blogg. Den är mycket mer omständig och därför blir det mycket färre inlägg. Därför funderar jag på att ta upp denna blogg igen och ha min nya som en lite mer "uppdatering gällande jobb" och denna alltså mer varje-dag-inlägg typ av blogg. Vad tycker ni om det? Saknar ni mina everyday-inlägg eller skall jag köra på enbart den nya?
 
Svara gärna!
 
XOXO
Emelie
Erika

Jag saknar dina gamla inlägg så jag hoppas du börjar med dem igen! : )

Mamma

Saknar din gamla blogg massor så jag säger JA, börja med den igen
Puss o Kram

Paulina

Ja, blogga här igen! Jag förstår knappt den nya sidan och den här känns smidigare. Gott nytt år!

Minna

Blogga här igen! Jag är en rätt nu läsare, men har läst igenom nästan alla gamla inlägg här :)

Svar: Haha ojdå! Roligt! Och välkommen till bloggen! :)
Emelie

Emmelie

Jag älskar den här "gamla" bloggen, jag har följt dig ganska länge men har aldrig kommenterat förut. Men nu gör jag det för att jag saknar att läsa dina "varje dag inlägg" om både sjukt snygg inredning, DIY och om att livet inte är så lätt alla ggr. För mig och säkert för många fler är du och din blogg en stor inspirations källa:) Kram o God fortsättning på nya året:)

Svar: Åh vad roligt att läsa ditt fina inlägg, och tack för att du kommenterade! Det gjorde min dag! Ja jag tror dom flesta känner som du, den här bloggen är bättre (och enklare att manövrera ;)
Emelie

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress