Hej!
Ursäkta den låga uppdateringen. Har legat förkyld hemma några dagar och vilat min hals som inte varit på topp. Idag är det fredag och imorgonbitti börjar äntligen min kille rulla hemåt igen! Så himla glad att jag klarat månaden ensam hemma så bra som jag gjort i år men är ännu gladare att den äntligen är över och att han snart är hemma i mina armar igen. Ikväll skall jag jobba och imorgon skall jag på megaloppisen som kommer till Kista med en vän. Och sen är Jakob förhoppningsvis hemma på söndag så då blir det supermegamys med honom!
 
Förresten fick jag min första 5a i skolan igår! Jag har jagat efter en 5a hur länge som helst men får alltid "bara" 4or. 5a är alltså högst och igår fick jag en! Fast nu har betygssystemet ändrats tydligen och det som gäller nu är U-VG där U är underkänt och VG högsta betyg. G är ju G som vanligt. 
 
 
Jag fullkomligt älskar dessa stolar! Måste vara Milo Ray Baughman Jr, min favorit!
 
Nadja

Omg!!! Så jäkla snygga 😍

Malin / interiorgeek

Åh, tänkte på dig när jag såg bilden via the Decorista ;)

Farmor

Grattis Emelie till det fina betyget! 4:or är ju inte "bara" det heller och ibland räcker godkänd. Jag önskar dig o Jakob en mysig söndag. Ha det gott o var rädda om er. Kramar Farmor XXX

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress