19 februari 2015

Funderingar

Beautiful things

Hejhej! 
Idag sprang tiden iväg för mig. Har suttit och planerat konstruktionen för mina framtida kuddfodral som snart skall "lanseras". Jag kommer börja med att släppa 3-4 olika färger och eventuellt 2-3 olika mönster. En fråga till er, vad köper ni helst: en kudde med billiga material för ett lägre pris eller en lite lyxigare kudde för ett lite högre pris? Jag tror jag kommer släppa båda varianter men det skulle vara roligt att höra vad ni söker efter när ni köper hemtextilier. 

Vackra rosa rosor hemma hos mig 
Igår sov jag för första gången i mina nya sängkläder jag fick i födelsedagspresent. Och åååååh vad underbara dom var! Jag har aldrig krypt ner i en säng som känts så lyxig. Verkligen dom bästa sängkläderna jag någonsin haft! 

Jessica

Lyxigare i bättre material, definitivt!

Malin / interiorgeek

Ja, jag föredrar bättre kvalitet!

Minna

Jag säger tvärtom, jag byter gärna ut mina kuddar då och då, så de får gärna vara billiga.

Hannah

Klart man vill ha hög kvalitet, men jag byte kuddarna så ofta för det är så lätt att uppdatera sitt rum med kuddar, så så mycket vill man heslt gärna inte lägga

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress