Hej på er!
Då var det måndag igen och här i Stockholm skiner solen för fullt. Dock är det inte lika varmt som det var igår. Men jag sitter ändå inomhus och jobbar så det räcker med sol för mig. Känns så otroligt skönt med vårsol som sipprar in i lägenheten och får inredningen att dansa igen. Är så redo för vår nu! 
 
Har ni som jag problem med att hitta mattor? Eller jag hittar massor med mattor jag gillar. I Amerikanska inredningsbloggar och magazin men det är väldigt svårt att hitta Svenska tillverkare när det kommer till den specifika stil som jag gillar. Jag älskar rena geometriska mönster med en sofistikerat look men det är svårt nej -omöjligt- att hitta i Sverige. Tills nu! Layered är ett nytt märke som säljer just detta! Mattor i olika geometriska mönster! Som jag har längtat! Dock har dom inte byggt upp någon hemsida än så det går inte att titta på deras sortiment på nätet men jag tror inte det dröjer mycket länge till. Här får ni några smakprov på vad vi kan vänta oss från Layered

 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress