Hallå!

Nu är jag hemkommen från jobb och middag. Vad en snabb sväng på Ikea också för att handla en tvättkorg och ny dörrmatta och självklart en hög med värmeljus. Det måste man ju ladda upp med nu när det är så mörkt och ruggigt hela tiden. Jag har plockat lite här hemma nu men skall strax lägga mig i soffan framför en film tänkte jag. Tillsammans med lite rödvin och pistagenötter. Min favoritkombo! Trevlig fredagskväll på er! 




Så nöjd med min nya ytterdörr! 
Susanne

Hej.

Jag måste fråga hur du gjorde med ytterdörren? Jag hittar inte dekorplast som är såpass bred så att man slipper att skarva. Har du fått tag i bredare plast eller skarvade du? Ser jättebra ut och jag vill göra likadant med min ytterdörr.

// Susanne

Svar: Hej!
Jag hittar min breda dekorplast hos material på Södermalm i Stockholm. :) så ingen skarv här inte!
Emelie

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress