Godmorgon på er! 

Igår fick jag fixat klart i köket. Bytte även bänkskivan till mörkbrunt trä. I plastfilm alltså. Den under är fruktansvärtful, som dom brukar vara i gamla hyreshus. Detta är ett lätt sätt att fräscha till lite. Jag är dock osäker på vad jag tycker. Både jag och min sambo tycker det känns tomt utan dom svarta linjerna som jag hade tejpat upp tidigare. Men jag antar att det är en vanesak. Beslagen som satt innan var dock fästa genom stora hål vilket jag inte visste när jag började så fick improvisera med vit dekorplast. Nu har jag inte målat över dom med lackfärg så dom syns rätt mycket. Som stora plåster liksom. Men jag tror det blir mindre synligt om jag drar några lager färg över. Hur som så tycker jag ändå det är bättre än innan. Vad tycker ni?

Innan
Efter
Skall köpa en sån här fin marmorbricka från granit och ställa fina grejer på som på bilden. 
Nova

Vart kommer handtagen ifrån? Jätte snyggt

Blomma

Saknar de svarta streckan. Gillar beslagen och den mörka skivan.

Anonym

Var har du din mikro nånstans då? Jag gillar det nya bättre! Snabb fråga, målade du även skåpen på insidan eller endast luckorna?

Anonym

Var är glasburkarna ifrån?!

Anonym

Har du slutat blogga/insta om inredning helt? Synd isf, saknar det 😊

Svar: Jag skall starta en ny IG där det bara kommer uppdateras om inredning, just nu står allt på paus lite tyvärr! Men snart!
Emelie

Blomma

Jag saknar din blogg när du inte uppdaterar. Den är BÄST.

Svar: Tack vad snällt sagt! Jag skall försöka komma igång snart igen! TACK för allt stöd!
Emelie

Anonym

Hej, en fråga. Ditt gamla matbord, du har inte lust att sälja det eller?

Svar: Det skulle jag kunna göra men det står intryckt i mitt förråd. :)
Emelie

Anonym

Hehe, men skulle jag kunna komma och hämta det? Kan hjälpa dig bära ut om så behövs. Vilka mått har de? Mejla mig gärna tillbaka om du vill sälja.

Mvh A

Svar: Det behövs många män för att bära ut det skulle jag tro plus att det nog fått sig några stötar så vet inte hur snyggt det är. Behöver nog lite färg här och var. Du vet att skivan är täckt med plastfilm va?
Emelie

Anonym

Okej måla det är inga problem. Är plastfilmen snygg/går det eventuellt att ta bort? Vad är måtten? Om du inte Bill sälja så förstår jag. Har en stark karl hemma som kan bära.

Svar: Jag kan sälja det inga problem. Plastfilmen sitter och är snygg. Klart den går att ta bort men skivan under är ej målad svart.
Emelie

Anonym

Okej toppen! Mejla mig gärna så vi kan bestämma tid och dag då jag kan hämta? Och skriv gärna måtten med måste dubbelkolla. / A

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress