Hallå! 

Idag har jag haft en toppendag! Har varit ledig så dagen började med en härlig frukost i lugn och ro i matrummet. Sedan åkte jag och min kille till Centralbadet inne i stan och njöt av spat i några timmar. Vi har sedan städat lite här hemma och jag har bakat chokladkola. Det är något jag gör varje jul, och ibland tjuvstartar jag redan i november ;) imorgon kommer min killes familj hit på fika då han fyller år, skall bli trevligt med lite gäster. Dom har inte varit här förut och det är alltid kul att höra folks tankar om inredningen då det alltid kommenteras, vilket jag såklart älskar! ;) nu skall jag ta det lugnt framför tvn resten av kvällen. Imorgon vankas det jobb igen. 

Bytte vas på bänken i hallen till denna. Jag tror jag gillar den. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress