10 oktober 2015

glasdörrar

Inspiration Wishlist

Godafton! 
 
Idag är jag inne på min femte dag med bältros, verkligen superkul. Dom senaste dagarna har jag knappt rört mig ur sängen. Har haft så ont att jag knaprat i mig tramadol och igår visade det sig blivit lite för mycket smärtstillande så det slutade med att jag spenderade stora delar av kvällen med huvudet i toaletten. Ingen höjdare alltså. Idag har jag endast använt mig av alvedon, vilket inte funkar särskilt bra. Men är jag bara hemma och mest bara ligger stilla är det okej. 
 
Idag fick jag veta att min säng jag beställt från mio är försenad. Varför är jag överraskad? Min förra kund beställde en exakt likadan säng och hon fick vänta en evighet på sin så varför skulle det vara annorlunda nu? Verkar som att mio i regel alltid är försenade med sina leveranser. Tråkigt när man lägger så mycket pengar på en möbel tycker jag. 
 
Iallafall! Sovrummet får stå på paus tills sängen anländer. Sålänge har jag snöat in på dörrar! Jag har ju som ni redan vet bytt ut två av mina dörrar i lägenheten till två nya spegeldörrar som jag målat i glossy black. Nu är jag på span efter en likadan till badrummet. Det är den enda dörren förutom ytterdörren som är original och den är gräsligt ful. Kikar man på blocket kan man hitta många som säljer dörrar väldigt billigt eller t o m ger bort dom mot avhämtning. Jag har mailat på en annons med en vanlig smal spegeldörr till badrummet och så hade hon även en glasdörr som jag är inne på att använda i vardagsrummet. Egentligen behöver jag ingen dörr där rent praktiskt men det hade varit kul med en glasdörr bara för att det är snyggt. hehe! Se på dessa inspirationsbilder så kommer ni hålla med mig
 
 
Dubbeldörrar är ju to die for men det får jag inte plats med tyvärr
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress