Hej på er! 

Idag är jag ledig, vilket verkligen behövs nu mellan bältrosen och all stress över sängproblemet. Jag är iallafall på benen igen, har jobbat hela veckan utan större problem. Idag storstädar jag här hemma och kom på att jag missat visa er min nya möblering. Tidigare hade jag ju ett skrivbord i sovrummet men hatade det. Men trodde inte jag hade någon annan möjlig plats att ställa det på. Men aha! Jag kom på att jag ju kunde byta plats på vitrinskåpet och skrivbordet. Så nu står vitrinskåpet i sovrummet och skrivbordet i köket. Mycket mer logiskt. Förstår inte varför jag inte tänkt på det tidigare. Blev mycket mer plats i sovrummet dessutom. I like it! 

Ny datorstol som min kille fick i tidig födelsedagspresent.
Temporära gardiner tills mina nya sätts upp. Dom borde komma nu i början av veckan! Så taggad! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress