21 juni 2012

från kort till långt



Hej på er!
Usch vad jag har sovit dåligt inatt! Vi gick och la oss vid halv 12 igår men jag kunde verkligen inte somna så gick upp och tittade på tv till halv ett. Sedan försökte jag sova igen, utan framgång. Hade sjukt ont i benen av någon anledning. La mig på spikmattan för att få en skönare smärta att fokusera på. DÅ började jag bli lite mer avslappnad och somnade efter nån timme. Nu på morgonen vaknade jag av Jakobs alarm och kunde inte somna om så jag har redan ätit frukost, kollat ett avsnitt av golden girls och nu håller jag på att färga håret. Jag fick för mig att köpa löshår igår så jag höll på med det större delen av kvällen och var tvungen att färga mitt hår också då det inte passade löshåret fast att jag färgat det i samma färg. Men tillslut fick jag till det! Nu färgar jag bara hårbotten också då färgen igår inte räckte riktigt. Sedan skall jag sätta igång och packa för så fort Jakob kommer hem från jobbet drar vi till mormor och morfar i Nösse där vi skall spendera midsommarhelgen. Blir nog super och jag är sjukt taggad! Saknar min familj såååå!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress