28 januari 2013

Snitt

My home

Idag handlades det nya snittblommor och så städade jag hela lägenheten. För imorgon åker jag till Österrike och hälsar på min prins. Har saknat honom såå! Blommorna köpte jag för att dom kostade endast 15kr per bukett på Ica så kunde inte motstå. Fast att jag skall bort. Hoppas dom står när jag kommer hem på torsdag natt också. Nya ljuslycktor från HM Home.

Erika

Har du någon DIY guide på den fina tavlan i köket? Har sett liknande på flera bloggar och vill så gärna göra en egen men vet inte riktigt hur. Kram på dig!

Svar: Det är superenkelt. Du tar bara valfritt material (papper, tyg) och klipper ut runda ringar eller fyrkanter eller vad du vill ha för effekt och den tar du limpistolen och limmar fast dom bredvid varandra på en kartong och sen på med kilramen. Kolla på http://signedbytina.blogspot.se/ jag tror det är under DIY (borde det vara) hon har en liten guide. Lycka till!
Emelie

Erika

Tack så mycket för ditt svar! Jag försöka mig på en sån i helgen :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress