30 augusti 2014

Frågestund

Inspiration

Hej mina kära läsare! 

Jag tänkte från och med nu ge er möjligheten att ställa frågor till mig. Det kan handla om allt från tips på saker ni är på jakt efter, olika inredningsstilar, min utbildning och även privata frågor. Jag låter frågestunden vara över helgen så svarar jag på eventuella frågor ni kan ha på måndag. Lets go! 

Kajsa

Hej!
Jag förstår att du inspireras av Million dollar listings och Jeff Lewis (eller vad han hette). Men vad inspireras du av mer? Vilka är dem bästa inredningsmagasinen tycker du? Vad kan man googla på för att se på fler bilder i din stil? Hollywood luxury?
Kram / Kajsa

Hannah

Jag skulle vilja höra mer hur det går för dig med utbildningen, när du är klar och vad du har för framtidsvisioner efter.
Sedan skulle jag behöva ha hjälp med att hitta någon typ av skulptur/vas eller liknande. I mitt vardagsrum (som är mörltgrått, svart, brunt och guld) har jag jag en svart byrå som jag vill ha något på. Gärna runt 500:-

Kram Hannah

Linda

Lite sent ute, men jag undrar också var du hittar all din inspiration? Vilka inredningstidningarna tycker du e bäst? Sen undrar jag om du vet var man kan hitta fina mönstrade tyger i den stil du har?

Sofia

Min fråga är om du har några tips på grafiska snygga tyger att sy till gardiner? Brukar inte finnas så mycket urval när man måste ha veckbandslängder.
Dom skall helst gå i färgerna marinblått och vitt. Har letat runt på nätet, Jotex, Ellos etc men de flesta är grå eller beiga.
Tänkte att du som brukar ha så mycket bra tips kanske har något förslag :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress