29 juli 2014

Lister

DIY Inspiration

Hej på er, jag kan inte sova då jag endast varit vaken fem timmar idag. Inte haft den bästa dagen alltså. MEN jag har kommit fram till ett nytt projekt jag tror jag orkar och skall ta mig för. Jag har varit inne på det ett tag, men än har det inte blivit något. Det handlar om att "rama" in matrummet med lister. Jag var t o m på byggmax för några månader sedan och letade lister men hittade inte dom snidade som jag ville ha. Men nu tror jag att jag skall måla listerna direkt på väggen. Rummet är inte särskilt stort så det hade inte bara varit enklare utan också platssparande. Eller så använder jag mig av dekortejp igen.
 
 
Lite inspiration, blir något som den första bilden. 
 
 
 
Farmor

Hej Emelie! Hoppas sommaren gör dig gott. Kul att du får lust att greja hemma. Du har många fina idéer i huvudet förstår man. Ha det gott o var rädd om dig. Kramar Farmor XXX

Erika

Kommer nog bli skitsnyggt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress