Veckan har varit extremt tuff för mig. Jag orkar inte gå in på detaljer men jag har fått upp nya gardiner i vardagsrummet idag. Trots mitt dåliga knä. (Föll ihop i rulltrappan i onsdags) det blev bra. Men gardinerna var så genomskinliga att jag fick sätta dom över mina svarta. Blev riktigt bra tyckte jag. 

Såhär enkelt gjorde jag första gången men dom svarta gardinerna. 
Resultatet blev såhär 
Så det enda jag gjorde var att klämma dit dom nya gardinerna tillsammans med som svarta. 
Såhär blev resultatet 

Gardinerna kommer från ohlssons tyger.
Vad tycker ni? Bättre eller sämre? Jag är nöjd. 


Malin

Underbart, du är tillbaka!

Stackare, ramla i en rulltrappa, det kan inte varit så trevligt! Hoppas det gick bra!

Nu har jag fått upp ögonen på Jeff Lewis, tack var dig. Men man får vara morgonpigg! Kl 06 sitter jag bänkad med frukosten och en timme för mig själv, men Jeff! Fast nu är ju serien slut, hoppas det kommer mera.

Har blivit så inspirerad av honom och dig att jag nu har 3 gubbar hemma så tapetserar om i en mörk dov blågrågrön färg, så läcker, jag har vita möbler och kommer rama in svartvita affischer ifrån fotografiska museet i svarta ramar. Må så gott lilla vän! Malin

Linda

Skoj att höra från dig igen!
Det blev fint och passar perfekt i ert vardagsrum tycker jag :)

Sofia

Va trevligt att du är tillbaka, jag har saknat dig och dina inlägg :)

Krya på dig, ta det lugnt och skynda långsamt.

Gardinerna blev fantastiskt fina! :)

/Sofia

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress