Hej på er!
 
Idag har jag legat däckad i soffan pga en förkylning som vägrar ge med sig. Under tiden fixade jag ihop en hemsida där även min nya blogg ligger. Jag kommer därför inte blogga på blogg.se mer utan bara på min nya hemsida. Namnet är lite långt och jobbigt just nu men skall fixa ett eget domän så det blir lättare att hitta den. Jag kommer även börja skriva mina inlägg på både Svenska och Engelska för att nå ut till en bredare publik. Jag hoppas verkligen ni följer med och utforskar min nya hemsida! Bloggen kommer fortsätta som vanligt och jag kommer även ha kvar denna blogg ett tag om man vill gå tillbaka i Arkivet.
 
HÄR hittar ni mig numera
 
 
 
Farmor

Emelie! Äntligen fick jag se reportaget i tidningen. Så fint, du kan verkligen känna dig stolt. Farfar kastade sig över tidningen o kommenterade "hon är duktig tösa". Hoppas du mår bättre. Ha det gott! Kramar Farmor XXX

lotta

så himla fint ni har,hitta din blogg via en tidning hos frissan här om dagen verkligen fint. Jag tycker oxåcatt det är så underbart att du kan visa ett så fint hem som inte kostar skjortan. Ha det så gott

Svar: Åh vad roligt! Välkommen!
Emelie

Farmor

Hej Emelie! Nu har jag visat reportaget för alla mina kompisar. De är mycket imponerade och tycker det är jättefint. Hoppas du har lust med lite pyssel nu när det snart är advent, Ha det gott o var rädd om dig! Kramar Farmor XXX

Farmor

Hej Emelie! Hoppas du har lust att adventspyssla. Jag önskar dig en trevlig helg. Kramar Farmor XXX

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress