Hej på er! 
Ursäkta den dåliga uppdateringen. Jag vet att ni blivit många fler som tittar in här och det vore roligt om ni nya kommenterade lite vad ni vill läsa om här på bloggen. Jag skall snart påbörja ett nytt DIY och snart kommer det en leverans med två nya bordslampor till mig som jag är så exalterad över att visa er. Men som sagt, kommentera gärna vad ni gillar att läsa om så skall jag försöka uppdatera mer! 
 
Hur fantastisk är inte den här fåtöljen förresten? Önskar jag hade mer plats! 
 
 
 
 
 
Finns att köpa hos Wohnzimmer.se för
5795kr 
Anonym

Såg att du också beställt tygprover från tyg.se.... Hade du också problem med att betala dem? :p utländskt bolag ju! :/

Svar: Nej det gick smidigt för mig.
Emelie

Sofia

Jag gillar alla dina DIY, och speciellt de med mycket bilder. Tycker även om dina shoppingtips.
Gillar allt på din blogg faktiskt när jag tänker efter....:)

Linda

De har många fina saker på den hemsidan! Suktar just nu efter en tapet därifrån som är randig i silver. Den är så fin!

Yesso

Hej jag besöker din blogg dagligen sen jag hittade den (ca. en månad sen) älskar hur du kan hitta snygga saker på blocket jag är oxå en stor blocket fyndare men när man bor inte i stockholm är det inte så mycket man kan välja bland. jag älskar DIY vill se mer av sånt samt hur du går till väga.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress